سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی؛

آستان قدس رضوی ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌زایی دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌زایی و یاری رساندن به گروه‌های آسیب‌پذیراجتماعی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی‌رضا رشیدیان در حاشیه‌ی بیست و هفتمین جشنواره "امتنان خراسان رضوی" افزود: آستان قدس رضوی با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی که داشته و دارد و با توجه به فرامین و منشوری که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در اعطای حکم تولیت جدید آستان قدس رضوی درج کرده‌اند، ظرفیت مناسبی را برای فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی دارد.

وی اظهار داشت: هم‌چنین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در ساخت و ساز و عمران و آبادانی نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

رشیدیان ادامه داد: به لطف خداوند با رویکردی که تولیت جدید این مجموعه به دنبال تحقق آن هستند، در رابطه با مباحث مبنایی در خصوص کمک به اشتغال‌زایی و یاری رساندن به گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماعی، امیدواریم ما نیز بتوانیم در استان از این رویکرد و ظرفیت فوق‌العاده بهره ببریم.
وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در استان در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد، مجموعه‌هایی درمانی نیز می‌توانند مفید واقع شوند و شرکت داروسازی ثامن، موفق‌ترین آن‌ها در میان مراکز دارویی استان است.

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم مجموعه آستان قدس رضوی با توسعه بیشتر بتوانند نقش‌های حیاتی‌تری را در حوزه سلامت ایفا کنند و علاوه‌بر استان در تمام کشور نیز مؤثر واقع شوند.

رشیدیان ادامه داد: شرکت داروسازی ثامن پیش از این نیز در فعالیت‌های خود موفقیت‌های شایان توجهی را دریافت کرده وامیدواریم امسال نیز بتواند بیشتر از پیش فعالیت‌های تولیدی خود را در زمینه‌ی داروهای ویژه و خاصی که در لیست نیاز دارویی کشور قرار دارد، توسعه داده و باعث افتخار استان شود.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.