سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تقویت تولید داخلی مستلزم حمایت از جامعه کارگری

خطیب موقت جمعه مرکز استان بر لزوم تقویت تولید داخلی با حمایت از جامعه کارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری٬ حجت الاسلام قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر ،کارگران را پایه گزار اقتصاد مقاومتی در کشور خواند و گفت: این قشر موثرترین عنصر در خودکفایی اقتصادی کشور و مایه اقتدار و افتخار در روزهای تحریم بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از نگرانی ها در جامعه امروز به ویژه خانواده ها به معضل بیکاری در میان جوانان مربوط می شود، از مسوولان ملی و استانی خواست برای رفع این مشکل بیشتر و سریعتر وارد عمل شوند.

خطیب موقت جمعه استان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه همچنین با اشاره به فرا رسیدن 12 اردیبهشت و روز معلم ،شهید آیت الله مطهری را الگوی کاملی از معرفت و دانایی برای معلمان دانست و افزود : جهل زدایی ، توان افزایی ، عزت بخشی به نسل نو و تولید فکر از مهمترین شاخصه های استاد شهید مطهری است که معلمان می توانند از آن برای تربیت نسلی آگاه الگو بگیرند.

حجت الاسلام قاسمی بر رفع مشکلات معیشتی و دغدغه های اقتصادی میان جامعه فرهنگی و دانشگاهی کشور تاکید کرد و گفت: زیبنده جامعه اسلامی نیست که معلمان به عنوان قشر تفکر آفرین دغدغه هایی اینچنینی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، نمازجمعه ، خطبه ، کارگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.