سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نبود مشکل خاصی در انتخابات امروز آبادان تاکنون

مشکل خاصی در انتخابات امروز آبادان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان گفت: حوزه آبادان از لحاظ مسائل انتخاباتی جزو حوزه های سفید بوده است.

احمد شیرعلیزاده با اشاره به رسیدن به دومین مرحله از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و از جمله آبادان افزود: در این دوره دو کاندیدا از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با یکدیگر به رقابت می پردازند، و در زمان تبلیغات تاکنون هیچ مشکلی مشکل و یا جرم و تخلف نگران کننده و خاصی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هر دو کاندیدا از نیروهای ارزشی نظام هستند، گفت: دست اندکاران امر برگزاری انتخابات در نشستهایی با هواداران و کاندیداها موارد را گوشزد کرده و تذکرات لازم را به آنان ارائه کرده اند.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان افزود: امید می رود تا شاهد انتخاباتی سلام و بی حاشیه تا پایان زمان برگزاری انتخابات باشیم.

شیرعلیزاده از شهروندان آبادانی خواست تا در اسرع وقت با حضور در شعب اخذ رای نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریختن روی خود به صندوق اقدام کنند.

وی گفت: هیچ چیز اثبات شده ای در خصوص بروز تخلفات انتخاباتی وجود ندارد و این به خاطر مسائل پیشگیرانه ای است که انجام شده است.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر پایبندی کاندیداها و هواداران آنان به قوانین و مقررات افزود: در صورت موفقیت هر یک از کاندیداها نفر دیگر و هواداران آن بایستی این وضعیت را پذیرا شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.