سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

پوشش خبری و تصویری انتخابات استان توسط 75 عكاس و خبرنگار

رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ایلام گفت: 75 عكاس و خبرنگار مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه های انتخابیه این استان پوشش خبری و تصویری می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ بهمن جلیلیان با بیان اینكه تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و عكاسان در شعب اخذ رای فراهم است، اظهار كرد:‌ در این مرحله از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا خبرنگاران و عكاسان، مسئولان استانی و شهرستانی در بازدید از شعبه‌ها را همراهی كنند.

رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام با قدردانی از تلاش فعالان رسانه ای برای پوشش اخبار مربوط به انتخابات دور اول و روزهای اخیر تاكید كرد: با تلاش اصحاب رسانه شكوه حماسه مردم در پای صندوق های رای به خوبی ثبت و ضبط می شود.

رقابت برای تعیین نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه در 531 شعبه اخذ رای است.

حوزه انتخابیه ایلام با 2 كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملكشاهی و سیروان) است و حوزه انتخابیه دهلران نیز با یك كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.