سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

هر كسی كه با رأی مردم به مجلس راه يافت را حمايت می كنيم

استاندار؛ هر دو داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامي براي ما عزيز هستند و وظيفه داريم هر كسی كه با رأی مردم به مجلس راه يافت را حمايت كنيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد در فرمانداری  شهرستان ابركوه و در جمع اعضای هيأتهای اجرايی ، نظارت و بازرسی برگزاری انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در اين شهرستان ضمن تبريک هفته كارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: شايسته است اين مرحله از انتخابات نيز مانند انتخابات هفتم اسفندماه با مشاركت بالای مردم ، انتخاباتی سالم ، قانونمند و با هوشياری و تيزبينی دست اندركاران برگزار شود.

سيدمحمد ميرمحمدی افزود: انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در استان يزد بسيار باشكوه، زيبا و چشمگير بود و برای مسئولان استان و نظام تبديل به يک سرمايه شد كه آن اعتماد و اطمينان مردم به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ايران است.

وی افزود: اين انتخابات چه از نظر حضور مردم و چه از نظر تعداد داوطلبان و نيز فعاليت نامزدها و هواداران آنها گسترده و بی سابقه بود و به گونه ای عمل شد كه عليرغم رقابتها انتخاباتی سالم و با كمترين تخلف انتخاباتی را شاهد بوديم .

ميرمحمدی تصريح كرد: تحقق اين مهم به علت بی طرفی دست اندركاران انتخابات، هماهنگی لازم بين هيأتهای اجرايی، نظارت و بازرسی و تيزبينی و هوشياری كامل عوامل اجرايی انتخابات رقم خورد.

استاندار با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در بزرگترين حوزه انتخابيه كشور گفت : دست اندركاران انتخابات در اين مرحله نيز بايد مانند دوره اول بی طرفی كامل را اصل قرار دهند و هر دو داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی برای ما عزيز هستند و وظيفه داريم هر كسی كه با رأی مردم به مجلس راه يافت را حمايت كنيم .

ميرمحمدی افزود: انتخابات در اين مرحله از حساسيت ويژه ای برخوردار است و برگزاری انتخابات نيازمند تيزبينی ، هوشياری و مراقبت بيشتری است.

وی در پايان سخنان خود اظهار اميدواری كرد: در اين مرحله از انتخابات نماينده ای اصلح از حوزه انتخابيه مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه به مجلس شورای اسلامی راه يابد و بتوانيم از حضور مؤثر هر چهار نماينده استان برای توسعه و پيشرفت كشور و استان بهره لازم را ببريم.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.