سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه اصولی

یک کارشناس اقتصادبین الملل گفت: دولت با ترسیم برنامه مدون 5ساله و با یک تیم کارشناسی باتجربه می تواند سیاست اقتصادمقاومتی را در بخش صنعت تحقق بخشد.

غلامحسین خورشیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در بخش صنعت افزود: به گفته مسولان علت اصلی رکود اقتصادی در کشور فرسودگی در سیستم های گذشته و فعال نبودن واحدهای تولید است که این عوامل نیاز به بازسازی و احیای مجدد دارد تا بستر برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار شود. 

وی در ادامه به مشکلات دربخش صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: اخراج بعضی از کارگران از حوزه فعالیت و عدم پرداخت حقوق کارگران، نمونه ای از این مشکلات است که این امر نیازمند یک اقدام عملی و جهادی و همچنین حمایت همه جانبه از این بخش است. 

این کارشناس اقتصادبین الملل در ادامه از برنامه ریزی مدون دولت، برای صنایع گفت: دولت با ترسیم برنامه مدون 5ساله و یک تیم کارشناسی می تواند سیاست اقتصادمقاومتی را در بخش صنعت تحقق بخشد. 

ضعف مدیریت دربخش های مختلف صنعتی 

در ادامه هادی قهرمانی یکی دیگر از کارشناسان اقتصادی گفت: متاسفانه، مدیریت صحیحی دربخش های مختلف صنعت نیست که این امر به دنبال خود مشکلات زیادی را به همراه داشته است.

این کارشناس اقتصادی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه دراین بخش ها، صنایع کار خود را انجام نمی دهند و دارای ضعف هایی دراین بخش هستند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.