سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تشریح بر نامه های هفته معلم

12 اردیبهشت ماه زنگ سپاس در مدارس استان به صدا در می اید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛مدیر کل اموزش و پرورش استان گفت: در هفته معلم از 22 معلم نمونه استان و 270 معلم نمونه منطقه ای و یک معلم نمونه کشوری تجلیل می شود.

قاسمی افزود: در این هفته همچنین در مناطق 14 گانه از معلمان برگزیده هر شهرستان تجلیل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش ، برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان،  افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل ، تجلیل ازفرهنگیان با  نیم قرن سابقه کار در اموزش و پرورش  ، 350 پیشکسوت فرهنگی و200 نفر از فرزند ان شهدا ی فرهنگی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

به گفته قاسمی دوشهید شاخص فرهنگی  کشور امسال از قزوین انتخاب شدند ، شهید قدرت اله چگینی و شهیده رضایی  که به همین مناسبت از بسیجیان فرهنگی در استان تجلیل می شود .

مدیر کل اموزش و پرورش استان  رونمایی از برنامه های سال  تحصیلی 96-95 ، افتتاح درمانگاه فرهنگیان و  کلنگ زنی مدرسه انرژی اتمی در قزوین را از دیگر بر نامه ها ی هفته ی معلم بیان کرد.

قاسمی در این نشست همچنین ازقرار گرفتن اردوگاه یانس اباد درردیف طرحهای ملی خبر داد و گفت : نوبخت معاون رییس جمهور 11 میلیارد تومان بودجه برای توسعه این  اردوگاه اختصاص داده است .

وی مساحت این اردوگاه را 140 هکتار ذکر کرد .

به گفته مدیر کل اموزش و پرورش رتبه کشوری استان قزوین در کنکور سراسری امسال به 11 رسید که در سالهای قبل این رتبه 15 بوده است .

وی افزود :  هشت هزار و 400 کلاس در مدارس  دولتی استان داریم که  33 درصد کلاسها هوشمندند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.