سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اختتامیه رقابت‌های دومیدانی دختران ناشنوای کشور در اردبیل

رقابت‌های دومیدانی دختران ناشنوای کشور با قهرمانی استان اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها گفت: ۷۰ ورزشکار از ۱۵ استان در رقابت‌های دومیدانی ناشنوایان حضور یافتند.

مژگان سلطانی با اشاره به ضعیت مطلوب آمادگی استان‌های شرکت‌کننده، تصریح کرد: با این وجود استان اردبیل همواره در رقابت‌های ورزشی معلولان وضعیت مطلوبی داشته و در این رقابت‌ها نیز با کسب امتیاز بیشتر در صدر ایستاد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۳رشته ورزشی تدارک دیده شده بود، متذکر شد: در دو ۱۰۰ متر استان یزد مقاوم اول و دوم و اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان افزود: در دو ۲۰۰ متر استان اردبیل اول، یزد دون و قزوین رتبه سوم را از آن خود کردند.

سلطانی با اشاره به کسب رتبه نخست استان اردبیل در دو ۴۰۰ متر ادامه داد: در این رشته ورزشی نیز یزد و مرکزی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی ترکیب برنده‌های دو ۸۰۰ متر را به ترتیب استان‌های یزد، مرکزی و اردبیل برشمرد و تصریح کرد: در دو هزار و ۵۰۰ متر نیز قزوین، اردبیل و مرکزی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان وضعیت رتبه‌ها در دو پنج هزار متر را شامل قزوین، اردبیل و مرکزی دانست و بیان داشت: در دو ۱۰ هزار متر نیز اردبیل مقام‌های اول و سوم و مرکزی مقام دوم را کسب کرد.

سلطانی افزود: در دو ۱۰۰ متر همراه با مانع قزوین رتبه نخست و آذربایجان شرقی رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کرد و در پرش طول نیز تهران، یزد و قم به ترتیب حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.