سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

المپیادی ها در مسیر رقابت

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان ازبرگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی (95-94) در حوزه پژوهش سرای دکتر غضنفریان تا مورخ دهم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان: مرتضی تمجیدی به همراه رئیس اداره آموزش وپرورش ناحیه دو، مشاور اجرائی مدیرکل و رئیس اداره استعدادهای درخشان از حوزه برگزار کننده المپیاد در ناحیه دو زنجان بازدید کرده و از نزدیک شاهد رقابت دانش آموزان برگزیده استان در مرحله اول المپیادها بودند.

رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان در خصوص این آزمون گفت: مرحله دوم المپیادهای علمی که با حضور تعداد 76 نفر از دانش آموزان نواحی یک، دو و ابهر که در مرحله اول المپیاد برگزیده شده بودند در هفت رشته کامپیوتر، شیمی، نجوم، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و ادبی برگزار گردید.

لازم به ذکر است بیشترین شرکت کنندگان المپیادی با حضور 21 نفر در رشته ادبی و کمترین تعداد مربوط به رشته نجوم با تعداد 3 نفر درحال برگزاری است.

شرکت کنندگان این مرحله درصورت انتخاب شدن باید در تابستان امسال در اردوی المپیادی یکساله ای که در تهران برگزار می شود شرکت کنند و پس از گذراندن آزمونهای مختلف در صورت کسب مدال طلای کشوری، به المپیادهای جهانی اعزام شوند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.