سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگیری یک سارق با 70 فقره سرقت

رييس پليس آگاهی مازندران از دستگيری سارق اموال داخل خودرو و همدست وی با 70 فقره سرقت در اين استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ٬سرهنگ احمدرضا رستمي گفت : در پی وقوع چندين فقره سرقت اموال داخل خودروهای پژو 206 در سطح استان، موضوع در دستور کار اداره عمليات ويژه پليس آگاهی استان قرار گرفت .

رييس پليس آگاهی مازندران افزود : پس از بررسی وضعيت سرقت های انجام شده ، و شگردهای بکار گرفته شده توسط سارقان کارآگاهان موفق شدند فردی به نام "س - م " را که قصد فروش چندين دستگاه راديو پخش دست دوم را داشت شناسائی و در اقدامی عملياتی وی را دستگير کنند .

سرهنگ رستمی افزود : متهم که در حين دستگيری 6 دستگاه راديو پخش سرقتی از وی کشف شد به سرقت اموال داخل خودروهای 206 فاقد سيستم امنيتی و آژير خطر اعتراف کرد .

رستمی گفت : اين متهم در اظهارات خود گفت ؛ شيوه سرقت از خودروی های 206 را در زمانی که به جرم اعتياد در زندان به سر می برد از سارقان زندانی فرا گرفته است و مدت يک سال است که پس از آزادی از زندان با استفاده از حرفه قبلی خود و اطلاعاتی که از زندانيان به دست آورده بود دست به اين سرقت ها زده است .

رييس پليس آگاهي مازندران گفت : در ادامه تحقيقات پليسی ، فردی به نام" الف - ش " که در فروش اموال سرقتی از خودروها با متهم همکاری داشت نيز شناسائی و دستگير شد .

متهمان که با هماهنگي مرجع قضائي در بازرسی از منزلشان چندين دستگاه راديو پخش سرقتی کشف شده بود پس از تشکيل پرونده به محاکم قضائی معرفي شدند .

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، دستگیری ، سارق ، خودرو ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.