سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اعلام آمادگی شرکتهای پرتغالی برای گسترش روابط اقتصادی با اصفهان

رییس امور بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع پرتغال گفت:صنعت توریسم و گردشگری بهترین راه ارتباطی و شناخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،پدرو ماگالیانش در نشست با مسئولان اتاق بازرگانی استان اصفهان و جمعی از بازرگانان استان اصفهان آمادگی این کشور برای توسعه مناسبات تجاری با اصفهان را اعلام کرد و افزود: اتاق بازرگانی و صنایع پرتغال با هدف توسعه همكاری در زمینه ی مناسبات بین دو كشور وارد ایران شده است

رئیس هیات تجاری پرتغال گفت: با برداشته شدن تحریم ها و افزایش روابط بین الملل ایران در فضای پسابرجام، كشور پرتغال آماده هرگونه مراودات تجاری و سرمایه گذاری در استان اصفهان است.

رییس امور بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع پرتغال افزایش و توسعه روابط تجاری را منوط به شناخت هر دو كشور از هم دانست و گفت: صنعت توریسم و گردشگری بهترین راه ارتباطی و شناخت است.
ماگالیانش افزود: پرتقال با افزایش دانش گردشگری و اجرای طرح ها و سیاست های لازم به یكی از قطب های گردشگری دنیا تبدیل شده و آماده ایم تا با انتقال این دانش به اصفهان، امكان استفاده از جاذبه های گردشگری این شهر افزایش یابد.
ریاست هیات تجاری پرتغال را مدیركل بین‌الملل اتاق بازرگانی و صنایع این كشور برعهده داشت و مدیران برخی از شركت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی این كشور او را در این سفر همراهی كردند.
این شركت های پرتغالی در زمینه سلامت، تجهیزات پزشكی و دارویی، محصولات الكتریكی و الكترونیكی، لوازم خانگی، فناوری اطلاعات، رسانه‌های تصویری، حمل‌ونقل، مشاوره مهندسی و محیط زیست، مبلمان اداری و محصولات نفتی فعالیت داشتند.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.