سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حمایت نکردن از طرح آموزش مجازی آموزش‌وپرورش خرمشهر

تفاهم‌نامه همکاری با خیران حوزه آموزش‌وپرورش منعقد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: به‌زودی تفاهم‌نامه خیران حوزه آموزش‌وپرورش منعقد می‌شود که براساس آن واحدهای آموزشی جدید در مناطق محروم خرمشهر و مینوشهر که از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برند احداث می‌شود.

عبدالحافظ عنبری افزود: برای بزرگداشت مقام معلم مصوباتی در شورای آموزش و پروش شهرستان همچنین مصوباتی داخلی داشتیم که عمدتاً خدماتی هستند و در این هفته اجرایی می‌شوند.

وی در تشریح برنامه‌های مصوب شورای آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: نصب بنرهای بزرگداشت مقام معلم در ادارات و سازمان‌ها، حضور مدیران دستگاه‌ها در مدارس خرمشهر برای تبریک هفته معلم، ارائه تخفیف ویژه پرداخت عوارض ساخت‌وساز فرهنگیان از سوی شهرداری در این هفته، بهسازی روشنایی و آسفالت مسیر پژوهش سرا و خانه کنکور، گشت دریایی و سینمای رایگان برای خانواده فرهنگیان، تقسیط قبوض آب و برق فرهنگیان در هفته معلم، ویزیت و درمان رایگان از مهم‌ترین مصوبات بود.

رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر از تفاهم این اداره با شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برای احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان خبر داد و افزود: این امر مورد استقبال مسئولان بهداشت و درمان قرار گرفت، جانمایی درمانگاه در دست اقدام است و در ماه‌های آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

عنبری گفت: بر اساس مصوبات شورای آموزش‌وپرورش مقرر شد شرکت تأسیسات دریایی درزمینهٔ کنکور دانش آموزان خرمشهری با آموزش‌وپرورش این شهر همکاری کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.