سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایتالیا متعهد به ادامه همکاری با افغانستان است

سفیر ایتالیا در کابل باصلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور دیدار کرده اند، دو طرف روی چگونگی همکاری ها و روابط افغانستان – ایتالیا بحث کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،ربانی، کشور ایتالیا را دوست خوب برای افغانستان عنوان کرده و گفته است که کشورش (افغانستان) علاقه مندی به دوستی دیرینه با ایتالیا دارد ربانی، کشور ایتالیا را دوست خوب برای افغانستان عنوان کرده و گفته است که کشورش (افغانستان) علاقه مندی به دوستی دیرینه با ایتالیا دارد

آقای لیو به وزیر خارجه کشور گفته است که ایتالیا به ادامه همکاری های طولانی مدت در ساحات مختلف با افغانستان متعهد می باشد.

وزارت خارجه کشور با نشر خبرنامه ای که یک کاپی آن را در اختیار خبرگزاری بخدی قرار داده نوشته است که سه موافقتنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسیده است.

در خبرنامه آمده است که امضای این توافق نامه نشان می دهد که ایتالیا در نظر دارد تا با افغانستان همکاری های دراز مدت داشته باشد.

صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور، ناوقت روز گذشته با آقای لیو چیانو پیزوتی سفیر ایتالیا مقیم کابل که دوره کاری اش به عنوان سفیر ایتالیا در افغانستان به پایان رسیده، در دفتر کاری خود دیدار کرده است.

در این دیدار آقای ربانی، از همکاری ایتالیا در بخش های مختلف و فداکاری نیرو های آن کشور برای تامین امنیت و ثبات در افغانستان سپاس گزاری کرد.

ربانی، کشور ایتالیا را دوست خوب برای افغانستان عنوان کرده و گفته است که کشورش (افغانستان) علاقه مندی به دوستی دیرینه با ایتالیا دارد.

در خبرنامه آمده است که در پایان این دیدار سفیر ایتالیا مقیم کابل، ضمن اینکه کارش به حیث سفیر آن کشور در افغانستان را مایه افتخار خود خواند، گفت که داشتن روابط نیک و دوستی با افغانستان برای کشورش مهم و ارزنده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، ایتالیا ، سفیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.