سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اجرای 170 عنوان ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع)، از اجرای 170 عنوان ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه، در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: این تعداد برنامه با 17 موضوع و با محوریت تبیین اندیشه های شهید مطهری و تشریح رابطه اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، ابعاد و مؤلفه های تفکر و عمل انقلابی و آثار و نتایج آن، در رده های مختلف سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه، همایش یاد مطهر و تجلیل از مربیان نمونه و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده مربیان شهید، شهدای معلم و شهیدان مدافع حرم، برپایی نمایشگاه و سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری، تجلیل از معلمان نمونه بسیجی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، مسابقات تیراندازی، پیاده روی، کوهپیمایی و مسابقه کلام نور را ازجمله مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

سرافراز اضافه کرد: حضور سرحلقه های طرح صالحین در میعادگاه های نمازجمعه، برگزاری اردوی علمی ویژه فرهنگیان بسیجی، نشست علمی حکمت مطهر با حضور طلاب و روحانیون بسیجی، برگزاری جلسات هیئت منتظران موعود در رده های بسیج و محفل روشنگری با موضوع راه های مقابله با نفوذ فرهنگی از دیدگاه شهید مطهری، از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته در سپاه و بسیج استان است.

برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امسال با عنوان «مطهری؛ نماد اقدام و عمل» از 11 اردیبهشت و همزمان با سراسر کشور، در رده های بسیج و سپاه چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

انتهای پیام/ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.