سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 20 برابری اهدای کتاب به کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال 94

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 73 هزار و 610 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده که این آمار نشان‌دهنده افزایش بیش از 20 برابری اهدای کتاب نسبت به سال قبل از آن را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛زینب قربانی افزود : طی سال گذشته در حوزه جذب کمک‌های خیرین افزون بر 3 هزار و 200 متر مربع زمین در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای ساخت کتابخانه اهدا شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته با رشد 68 درصدی افزایش اهدای زمین مواجه بوده‌ایم، افزود: طی سال 93 میزان زمین اهدا شده افزون بر یک‎هزار و 950 مترمربع بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طی سال 93 افزون بر 3 هزار جلد کتاب به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال و سال گذشته 73 هزار و 610 جلد کتاب به ارزش 3 میلیارد ریال به کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شده است.

قربانی یادآور شد: رشد اهدا کتاب طی سال گذشته نسبت به سال 93 بیش از 20 برابر بوده است.

وی از کمک‌های نقدی اهدایی توسط خیرین و مردم به کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین در سال گذشته افزون بر 510 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته از رشدی 88.5 برخوردار بوده است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: اهدای ، کتاب ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.