سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی پایان یافت/ تصویب 9 قطعنامه در این نشست

نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت در هتل اسپیناس برگزار شد.

این نشست به ریاست ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی در دو روز در هتل اسپیناس برگزار شد و 9 قطعنامه به تصویب رسید.

شایان ذکر است، در این نشست، 9 قطعنامه از جمله قطعنامه ترویج تنوع فرهنگی و محافظت از میراث فرهنگی در آسیا، همکاری‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری‌ها در حوزه عدالت و برابری در نظام سلامت در آسیا، حمایت و حفظ حقوق مهاجران کار در آسیا، مجالس آسیایی و مبارزه علیه فساد، قطعنامه در خصوص کمیته ویژه APA، نمایندگان زن در APA، رایزنی در مورد ترویج گفتگو میان ادیان و هماهنگی مذاهب دنیا، همکاری‌های حقوقی قانونگذاری در حوزه مبارزه با قاچاق اشیاء فرهنگی در آسیا و قطعنامه در خصوص همکاری‌های موثر در مبارزه با قاچاق و ترانزیت موادمخدر در آسیا تصویب شد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست ابوترابی‌فرد گفت؛ به امید روزی که در سرزمین آسیا مردم فلسطین سرنوشت فلسطین را تعیین کنند و ما شاهد برگزاری اجلاس بین‌المجالس آسیایی در کشور مستقل فلسطین باشیم.

وی گفت: امیدوارم روزی در قاره آسیا با علم و اقتصاد بزرگ و گره‌گشا در مدیریت جهانی نقش بهتری ایفا کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، کمیته ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.