سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

8 معلم برتر خراسان رضوی نیشابوری هستند

مدیر آموزش‌ و پرورش نیشابور از انتخاب 8 معلم برتر نیشابوری در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،سید جواد قوامی‌نژاد در نشست خبری بااعلام برنامه‌های هفته معلم، عمده مشکلات این شهرستان را افزایش جمعیت شهرک‌های شمالی دانست و گفت: برخلاف مشهد، مشکلات ما در بحث‌های آموزشی به حاشیه شهر مربوط نیست، بلکه افزایش جمعیت، مدارس مناطق شمالی شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی با دعوت از سایر ارگان‌ها برای درک ارزش واقعی کار معلمان و نگاه عمیق به آن‌ها، پهن پیکرترین سازمان کشور را که با مردم رابطه متقابل دارد و رابطه دولت و ملت را ایجاد می‌کند آموزش‌وپرورش دانست.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیشابور با بیان اینکه تمرکززدایی یکی از اصول اصلی ما در نیشابور است، افزود: برای اولین بار در شهرستان، با هدف ارزش‌گذاری جایگاه واقعی معلمین، معلم‌های نمونه توسط خود همکاران معلم در کنار شورای دانش‌آموزی و اولیاء و مربیان انتخاب شده‌اند.

قوامی‌نژاد به انتخاب 370 معلم برتر در سطح آموزشگاه‌های شهرستان، 71 معلم برتر در منطقه و هشت معلم برتر استانی اشاره کرد و گفت: بین 16 مدیر و معاون برتر نیز توسط اداره انتخاب و معرفی شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در نیشابور افزود: افتتاح نمایشگاه توانمندسازی هنرستان‌ها و فرهنگیان در فرهنگسرای سیمرغ در روز شنبه آغازگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، روز یکشنبه را روز تجلیل از معلمین برتر شهرستان و حضور مسئولین شهرستان در اداره آموزش‌وپرورش نیشابور اعلام کرد و برگزاری برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از بازنشستگان، تدوین دفتر سپاس و دل نوشته دانش آموزان، بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و اسرای آموزش‌وپرورش نیشابور، تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز، پیاده‌روی خانواده فرهنگیان، دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی در یک سال گذشته و برپایی میز معرفی شهید مطهری در مدارس در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

قوامی‌نژاد یادآور شد: همچنین مراسم تجلیل از معلمان فعال در مدارس وکیلی به همت خیر نیک‌اندیش شهر برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان افتتاح سالن ورزشی مدرسه محمودیه با مساحت 220 متر را تنها پروژه عمرانی قابل افتتاح در این هفته دانست و افزود: طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر موسوم به شهاب از سال تحصیلی آینده در مقطع چهارم ابتدایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.