سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

استقرار دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس در میدان نفتی دورود

مدير عمليات حفاری دريا شرکت ملی حفاری ايران از استقرار دستگاه دکل حفاری دريايی شهيد مدرس در ميدان نفتی دورود جزيره خارک خبر داد .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از اهواز ، مسعود حقیقی گفت : این دکل به منظور حفاری و تکمیل یک حلقه چاه در این میدان نفتی مستقر شده است که به زودی با کاربست آن مراحل حفر یک حلقه چاه توسعه ای آغاز خواهد شد.

وی افزود : این دستگاه نخستین دکل حفاری شرکت است که از سال ١٣٦١ با آغاز فعالیت عملیاتی آن بخش حفاری دریایی شرکت راه اندازی و تاکنون حفاری و تعمیر 136 چاه نفتی و گازی شامل 58 حلقه چاه توسعه ای و 78 حلقه چاه تعمیری به متراژ بیش از 112 هزار متر را در کارنامه خود دارد.

مدیر عملیات حفاری دریا شرکت ملی حفاری ایران اظهارداشت: دستگاه حفاری سنگین دریایی شهید مدرس پیش از نصب در این موقعیت، در عملیات حفاری در میدان های نفتی ابوذر و دورود مشارکت و با بکارگیری آن در سال گذشته ، 2 حلقه چاه توسعه ای و 10 حلقه چاه تعمیری به متراژ 4 هزار و 968 متر حفاری و تکمیل شد.

مدیریت عملیات حفاری دریا شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر با به کارگیری سه دستگاه حفاری ملکی شهید مدرس، شهید رجایی و مورب بخشی از عملیات حفاری در میدان های نفتی و گازی در آب های خلیج فارس در استان های هرمزگان و بوشهر را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.