سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

گزارشات كلى مانع توجه بيشتر مديران به روند كار

نشست سرمايه گذاری استان با حضور استاندار يزد در سالن زنده ياد حميديا استانداری يزد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استانداريزد اظهار داشت: در اين جلسات و گزارشات بايد بدانيم در تحقق اهداف چقدر پيشرفت كرده ايم ويا به چه اندازه  عقب افتاده ايم ؛ همچنين بايد دلايل آن به صورت كامل بررسی و ارزيابی شود.
 
"سيد محمد ميرمحمدی" عنوان كرد: بايد از گزارشات كلی پرهيزشود تا همه مديران بتوانند توجه بيشتری به روند كار داشته باشند و اين گزارشات در تصميم گيريهای آنها دخيل باشد .

وی ادامه داد: همچنين اين جلسات بايد بستری برای رشد و پيشرفت در زمينه های مختلف باشدو با هدف و برنامه ارائه شود ، برنامه های سالانه مشخص شود و نقاط قوت وضعف هم عنوان گردد.

ميرمحمدی تصريح كرد: به عنوان مثال بايد بدانيم دولت در زمينه مسكن مهر چه سياستهايی دارد و افزايش قيمت زمين چه تاثيری بر توانايی افراد در ساخت مسكن دارد .

استاندار يزد افزود: گاهی گران فروشی زمين به اين معنی است كه ساير موارد معطل می ماند و به عنوان مثال اگر ميزان ساخت و ساز كاهش يابد، بايد در نظر گرفته شود كه به همان ميزان اشتغال پايين می آيد و مصالحی كه بايد به فروش برسد ، به فروش نمی رسد و اين به ضرر دولت ومردم است.

ميرمحمدی تصريح كرد : توسعه نا متوازن ، بی انضباطی در مسكن و ساخت وسازهای های غير مجاز از مشكلات حوزه مسكن استان است كه بايد با برنامه ريزی صحيح برطرف شود.

وی اظهار داشت  : مسئولان ومديران استان  بايد به مسائل كلان توجه كنندو به دنبال ايده و راهكار موثرباشند و در اين زمينه مشاوران دلسوز ومتخصص را دعوت كنند و از تجربه آنها استفاده كنند.

گفتنی است در اين جلسه گزارشی از روند سرمايه گذاری صورت گرفته در حوزه راه ، مسكن و عمران شهری در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی برای جذب سرمايه گذاری در استان ارائه شد.

انتهاى پيام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.