سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهیوی: پیشنهاد دارم اما فقط به استقلال فکر می کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:پیشنهادهایی برای فصل آینده به من رسیده اما در حال حاضر تنها به استقلال خوزستان فکر می کنم.

رحیم زهیوی، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار کرد: دیدار بسیار سختی مقابل راه آهن داریم ، راه آهن بسیار تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا فاصله 6 امتیازی تیمش با تیم چهارم جدول سهمیه استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است، اظهار داشت: شک نکنید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم. حاشیه امنیت خوبی در این مورد داریم و از این به بعد تمام تمرکزمان روی کسب قهرمانی است. از سه بازی آینده حداقل 7 امتیاز را کسب می‌کنیم و شاید بوانیم با همین روند قهرمانی را هم کسب کنیم.
 
زهیوی در مورد دیدار مقابل راه آهن و اینکه آیا در این مسابقه می‌توانند به چند بازی ناکامی خود در کسب پیروزی پایان بدهند، گفت:‌  مطمئن باشید از این پس بازیکنان ما با تمام توان تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیرند. شک نکنید که مثل نیم فصل اول در تمام بازی‌ها خوب ظاهر خواهیم شد و به این راحتی‌ها امتیازات باقی مانده را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم خدا هم کمک کند تا با رقم خوردن اتفاقات خوب ، جام را به اهواز بیاوریم. استقلال خوزستان اول یا دوم خواهد شد و در این مورد شک نکنید.

زهیوی درباره شرایط راه آهن بیان کرد: همانطور که در ابتدا گفتم ، راه آهن تیم خوب و با شخصیتی است ، هفته قبل مقابل پدیده به پیروزی رسید و قطعا کار سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

مهاجم استقلال خوزستان درباره پیشنهادهایش برای فصل آینده گفت: پیشنهادهایی رسیده و باشگاه باید درباره آن تصمیم گیری کند اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی استقلال خوزستان است تا بهترین نتایج را در هفته های آینده کسب کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.