سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان برگزاری المپیاد سلول های بنیادی اعلام شد

دبیرستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی از برگزاری المپیاد سلول های بنیادی ویژه دانشجویان در تاریخ 12 اردیبهشت خبر داد.

امیرعلی حمیدیه دبیرستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره المپیاد سلول های بنیادی ویژه دانش آموزان گفت: مرحله اول این المپیاد اوایل اسفند ماه 94 با 398 برگزیده برگزار شد که اولین المپیاد ملی سلول های بنیادی پزشکی و بازساختی بود.

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم المپیاد سلول های بنیادی در تاریخ 12 اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ افزود: این المپیاد از سال 96 جز المپیادهای رسمی کشور می شود، علاوه بر آن تمام تلاش خود را برای بین المللی شدن آن به کار می گیریم.
 
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره اینکه چه کسانی به عنوان برگزیده در مرحله دوم انتخاب می شوند، اظهار کرد: به 40 نفر از برگزیدگان مرحله دوم المپیاد دانش آموزی، در جشنواره سلول های بنیادی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود جوایزی اهدا می شود.

وی درباره امکان برگزاری المپیاد سلول های بنیادی برای دانشجویان گفت: اکنون در مرحله بررسی و رایزنی های لازم برای برگزاری این المپیاد ویژه دانشجویان قرار داریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.