سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فرماندار بر تهیه بانک اطلاعات جامع از وضعیت شهرستان نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها مهم ترین اولویت نهبندان است، گفت: باید یک بانک اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت شهرستان نهبندان تهیه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند، اصغر نظافت ظهر امروز در جمع مسئولان نهبندان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرستان مهم ترین اولویت نهبندان است و باید براساس مزیت‌هایی منطقه ای که داریم برنامه ریزی کنیم و ابتدا باید بانک اطلاعاتی کاملی از وضعیت شهرستان داشته باشیم و تهیه شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها بیان کرد: اگر این امر را بررسی کنیم می بینیم که جهت گیری کاملی به سمت اقتصاد صورت گرفته است و امسال هم به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه ای است که به معنای بیمه کردن نظام است، تصریح کرد: قبل از آنکه مقاومت اقتصادی را تجربه کنیم باید اقتصاد مقاومتی را با توجه به ظرفیت‌های داخل کشور در جامعه تبیین و حاکم کنیم.

نظافت افزود: اقتصاد مقاومتی فقط برای مسئولان ابلاغ نشده بلکه باید مانند دفاع مقدس مردم هم پای کار بیایند در این راستا رجا مردم حضور داشته باشند برنامه ها با موفقیت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر رونق کسب و کار بر مبنای اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در فرمانداری نهبندان مستقر و برای جلسه بعد اعضاء و کمیته های آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.