سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حمایت از تولید حمایت از نیروی کار است

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:حمایت از تولید حمایت از نیروی کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اولين نشست علمی با موضوع نظامهای حمايتی از نيروی کار در هفته کاروکارگربا حضور مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و تشکلهای کارگري وکارفرمايي استان زنجان برگزار شد.

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان در این نشست ضمن ارائه تعريفي از حقوق کار که مشتمل بر قوانين ومقررات آمره ناظر بر کار تابع مي باشد به لحاظ اينکه حقوق کار داراي ابعاد مختلف سياسي ،اقتصادي و اجتماعي مي باشد ،تدوين قوانين و مقررات ناظر بر کارتابع را کاری بسيار دشوار و پيچيده دانسته ، دولت ها و مجالس قانون گذاری را در تدوين اين قوانين و مقررات با چالش جدی مواجه مي کند.

غریوی افزود:به عنوان نمونه در کشور ايران حداقل دستمزد ساليانه توسط شوراي عالي کار پس از اخذ نظر از تشکلهاي کارگري و کارفرمايي ودولت تصويب و ابلاغ مي گردد و در هر سال ما شاهد مباحث مختلف از سوی تشکلهای کارگری و کارفرمايی ومسئولين دولتی در آستانه تصويب حداقل دستمزد قانوني هستيم.

وي تاٌکيد کرد: ما باید در بحث حمايت ها ضمن حمايت از نيروی کار از توليدکنندگان ودر اصل از توليد حمايت کرده و حمايت ازتوليد را به عنوان اولويت کاری خود همواره مد نظر داشته باشيم و چنانچه از توليد حمايت نشود حمايت از نيروی کار مفهومی نخواهد داشت.


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.