سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از فاز دوم مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) تایباد

فاز دوم مدرسه حوزه علمیه حضرت امام صادق (ع) تایباد با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیّد مصباح عاملی مدیر حوزه ی علمیه ی استان همراه بود، از حوزه ی علمیه به عنوان پایگاه شاگردان امام صادق (ع)، سربازان دین و مرکز علم و معرفت یاد کرد.

وی اظهار داشت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی مدیون ایمان و وحدت کلمه است که باید همواره در تقویت این دو اصل مهم تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز همواره منادی تقویت وحدت و تقریب مذاهب در جهان اسلام بوده و هستند.

رشیدیان تاکید کرد: استمرار عزتمندانه ی انقلاب اسلامی در گرو نهادینه شدن ارزش های الهی، تقویت انسجام ملی، تحکیم اخوت، برادری و همدلی دولت و ملت در سایه ی حرکت در مسیر نورانی ولایت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی علامه ی شهید مطهری، این بزرگوار را ذخیره ی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: باید از روش و منش وی در تربیت طلاب دینی استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به این شهرستان از امام جمعه و مدیر حوزه ی علمیه ی اهل سنت مشهد ریزه ی تایباد عیادت کرد

علی رضا رشیدیان با حضور در بیت مولوی غلام احمد بائی امام جمعه و مدیر حوزه ی علمیه ی اهل سنت مشهد ریزه ی تایباد، ضمن شفای عاجل برای ایشان، گفت: به مدد وجود روحانیت عالم، آگاه و روشن مقید به سنت پیامبر اعظم (س)، شاهد تقویت وحدت و همدلی بین شیعیان و اهل تسنن در مناطق تلفیقی هستیم.

وی افزود :علمای اهل تسنن و تشیع باید با پرداختن به مشترکات و نگاه تقریبی، فرصت توطئه وتفرقه افکنی را از دشمنان، سلب کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: همواره امام عظیم الشان و راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به عنوان تنها منادی وحدت در جهان اسلام، بر این مهم تاکید داشته و دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: علمای اهل تسنن و تشیع باید با پرداختن به مشترکات و نگاه تقریبی، فرصت توطئه وتفرقه افکنی را از دشمنان، سلب کنند.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.