سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بیشترین آسیب سیل به بخش کشاورزی اندیمشک

طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۵۷۵ میلیارد ریال پس از سیلاب به تأسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اندیمشک گفت: سیلاب اخیر خسارت‌های گسترده‌ای بر بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک و تاسیسات شهری اندیمشک زده است.

 حمید رضا گودرزی افزود: بیشترین خسارت وارد شده به بخش کشاورزی اندیمشک است و اراضی‌های کشت و تولید محصولات کشاورزی پس از سیلاب اخیر دچار صدمات جدی شده‌ و برخی از اراضی کشاورزی شهرستان تا صددرصد تخریب شدند.

گودرزی اظهار داشت: بیش از 575 میلیارد ریال پس از سیلاب به تاسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: به شهرداری اندیمشک پس از سیلاب اخیر در  مجموع بیش از 150 میلیارد ریال خسارت وارد آمده است در حوزه شهری اندیمشک نیز به تاسیسات برق بلوارها، جداول دفع فاضلاب و زیرسازی خسارت جدی وارد شده و کانال علی کمال اندیمشک به صورت کامل تخریب شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: همچنین سیلاب اخیر بیش از 46 میلیارد ریال به بخش راه و ارتباطی اندیمشک در بخش شهری و روستایی خسارت وارد کرده که این موضوع تردد در برخی مسیرهای ارتباطی کوهستانی شهرستان را برای شهروندان سخت کرده است.

وی افزود: پس از سیلاب اخیر بیش از 235 خانه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک دچار خسارت شده‌اند که خسارت وارد شده به این منازل بیش از 37 میلیارد ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.