سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دشمن می خواهد اقتدار ایران را ازبین ببرد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی بااعلام اینکه دشمن به دنبال از بین بردن اقتدار ایران اسلامی است گفت: ایران امروز در اوج اقتدار قرار گرفته و در همه تصمیم گیری های منطقه ای نقش سازنده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام روحانی فر در جمع فرماندهان ونیروهای مرزبانی سلماس افزود: این اقتدار برای مردم ایران براحتی بدست نیامده است، بلکه در این راه از ایثار جان و مالشان دریغ نکرده اند.

وی با تصریح بر اینکه باید با بصیرت کامل در مسیر نظام و انقلاب در سایه ولایت و رهبری حرکت کنیم، اظهار کرد: در شرایط حساس امروزی مردم ما نسبت به گذشته بیشتر نیازمند توکل به خدا، داشتن رهبری مانند مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری از ولایت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا همچنین گفت: تاکنون تمام توطئه های دشمن از قبیل ایجاد فتنه، انقلاب مخملی، نفوذ و ورود توطئه گران توسط مردم هوشیار، آگاه و بیدار ما خنثی شده است.

حجت الاسلام روحانی فر همچنین وحدت مردم ایران را یکی از مولفه های مهم نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان به شکل های مختلف قومیتی و مذهبی درصدد هستند که اختلاف افکنی کننداما باوحدت مردم وهدایت مقام معظم رهبری این توطئه شوم دشمن ناکام مانده است.

وی همچنین محور نظام جمهوری اسلامی را معنویت، اخلاق و تقوا بیان کرد و یادآور شد: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی ، دیانت عملی و توجه به مبانی دینی و اسلامی است و در این مسیر با توجه به نیاز استان ها و برنامه ریزی کارشناسان، امور مربوطه پیگیری می شود.

حجت الاسلام روحانی فربه تعامل مرزنشینان و مرزبانان نیز اشاره کرد و گفت: امروز به واقع مرزنشینان خود مرزبان هستند و در سختی ها به کمک مرزبانان می آیند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.