سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

مصاف تیم های فولاد یزد و داماش گیلان

تیم های فولاد یزد و داماش گیلان در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تیم های فولاد یزد و داماش گیلان در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی به مصاف هم میروند که هر دو تیم برای افزودن به امتیازها و رهایی از قعر جدول میجنگند.  

هفته سیو پنجم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز ششم اردیبهشت ماه با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری می شود .

براین اساس داماش گیلان در شرایطی فردا در خانه میزبان فولاد یزد است که با 34 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به همین فولاد یزد در رده ما قبل پایانی جدول قرار دارد و برای رهایی از قعر جدول در دیدار خانگی محکوم به کسب سه امتیاز است.

داماش در صورت پیروزی در خوش بینانه ترین حالت تا رده پانزدهم جدول نیز می تواند صعود کند.خبر خوشحال کننده برای داماش و هوادارانش بهبودی و بازگشت به میدان کاپیتان محبوب و تاثیر گذارشان محمدرضا مهدوی در بازی برابر فولاد یزد است.

در سوی دیگر میدان فولاد یزدی قرار دارد که در جدول همانند داماش 34 امتیازی است با این حال تیم یزدی به لطف تفاضل گل بهتر در جدول یک رده از داماش بالاتر است و در رده هجدهم قرار دارد.فولاد نیز همچون داماش این شانس را دارد تا با کسب سه امتیاز 37 امتیازی شود و خود را از منطقه قرمز جدول جدا کند.فولاد یزد در سه بازی آخر خارج از خانه شکست خورده است.

فولاد یزد با 7 برد بعد از آلومینیوم هرمزگان سقوط کرده کمترین برد را در لیگ یک این فصل در اختیار دارد.

دو تیم تا کنون سه بار با یکدیگر در مسابقات لیگ دسته اول مصاف داده اند که در این سه بازی داماش هیچ گاه موفق به شکست دادن فولاد نشده است.

هر دو دیدار دو تیم در فصل گذشته با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود و در بازی رفت این فصل نیز این تیم فولاد یزد بود که موفق شد با یک گل داماش را از پیش رو بردارد

.دیدار دو تیم عصر امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 16:45 دقیقه با قضاوت رضا عادل در استادیوم عضدی رشت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.