سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

خانواده‌ها ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در همایش تقدیر از فعالان سلامت آموزش و پرورش که در زاهدان برگزار شد گفت: معلمان رکن اصلی فرهنگسازی محسوب می شوند چرا که دانش آموزان به عنوان امانت برای تعلیم و تربیت به آنان سپرده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان .، دکتر میری بنجار افزود: سلامت به عنوان یک حق شهروندی است و همه انسان ها در قبال سلامت یکدیگر مسئولند.
وی همچنین به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت که غلبه بر دیابت انتخاب شده است،  اشاره و تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت هر سال یکی از معضلات مرتبط با سلامت را به عنوان شعار انتخاب می کند.
میری گفت : مردم وقتی دچار درد و مریضی و گرفتاری می شوند به جامعه پزشکی و توصیه های سلامتی اعتماد می کند اما وقتی بهبودی می یابند و سالم هستند به مطالب و توصیه های پزشکان اهمیتی نمی دهند اما دانش آموزان و تمام جامعه در همه شرایط و احوالات خود به آموزش و پرورش و معلمین و فرهنگیان اعتماد دارند و در طول زندگی مدام به توصیه های فرهنگیان عمل می کنند .بدین جهت لازم است تا آموزش و پرورش و علوم پزشکی دست به دست هم بدهند و برای پیشگیری و ارتقاء سلامت کار کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعتماد را خیلی مهم دانست و معلمین رانقطه اصل اعتماد دانش آموزان عنوان کرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.