سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سرمایه گذاری در زیرساخت‌های صنعت برق استان سمنان

پارسال بیش از 278 میلیارد و 580 میلیون در صنعت برق استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: روز صنعت برق، فرصتی شایسته است تا با معرفی خدمات، از زحمات تلاشگران و زحمتکشان این صنعت زیربنایی قدردانی ویژه صورت گیرد.
سیدمحمد موسوی‌زاده  با بیان این‌که برق یک پدیده و انرژی بی‌بدیل است، گفت: سرعت در انتقال و تبدیل آسان آن به سایر انرژی‌ها، به‌عنوان نقاط قوت برق محسوب می‌شود.
وی افزود: برق قابلیت ذخیره‌سازی انبوه ندارد و صرفه‌جویی و مدیریت مصرف از نکات کلیدی است که از ساخت نیروگاه‌ها پیشگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: استفاده بیش از حد نیاز از انرژی الکتریکی باعث می‌شود تا نیروگاه‌ها با حداکثر ظرفیت تولید برق کرده و آلودگی محیط زیست را در پی خواهد داشت.
وی افزود: در سال گذشته، بیش از 5 هزار طرح برق‌رسانی به اجرا درآمده و اعتباری به مبلغ 278 میلیارد و 580 میلیون ریال در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت توزیع برق استان سمنان سرمایه‌گذاری شده است.
موسوی زاده تصریح کرد: به‌منظور تغذیه برق مشترکان جدید، 190 دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت 20 هزار و 870 کیلوولت آمپر در استان سمنان نصب و احداث شده است.
مدیرعامل توزیع برق استان سمنان افزود: استان سمنان در سال قبل در عملکرد کاهش پیک‌بار عملکرد مثبتی داشته و امید است با مشارکت تمام مشترکان به‌ویژه در تابستان، گذر موفقی از اوج بار داشته باشیم
انتهای پیام / د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.