سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری جشن تکلیف برای 1500 نفر از دانش آموزان دختر زنجان

نماز جمعه زنجان در مصلی با حضور حدود 1500 دانش آموز دختر 9 سال و مدیران و معاونین پرورشی و معلمین از 28 مدرسه شهری و روستایی ناحیه یک زنجان مراسم متمرکز جشن تکلیف برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه جشن تکلیف برای سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند است که توان بندگی داده است گفت: باید از معلمین زحمتکش و اولیا تشکر و قدردانی کرد که برای تربیت فرزندان این مرز و بوم زحمت کشیده اند.

.وی افزود: همانطور که پرنده برای پرواز به دو بال نیاز دارد فرزندان ما هم برای پرواز به دو بال علم و ایمان نیازمند هستید

ایشان از برنامه های تربیتی آموزش و پرورش به خاطر تلاش های دلسوزانه تشکر نمودند و برای عاقبت به خیری دانش آموزان دعا کردند.

در این مراسم معنوی محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: این برنامه ماحصل هفته ها تلاش و برنامه ریزی معاونت پرورشی ناحیه یک زنجان می باشد که توانسته است با برنامه ای متمرکز 28 مدرسه را گرد هم آورد.

وی با اعلام اینکه 7100 نفر دانش آموز پسر و 8211 دانش آموز دختر و جمعا 15311 دانش آموز در کل استان امسال جشن تکلیف خود را در مدارس برگزار می کنند ، حضرت زهرا (س) را آفتاب تابان و الگوی کامل دختران عنوان کرد و افزود: دختران آفتاب باید در انجام نماز ، روزه ، حجاب و حلال و حرام از این بانوی اول اسلام الگوگیری نمایند.

ایشان بر مسئولیت سنگین آموزش و پرورش و همچنین اولیای دانش آموزان در تربیت این فرزندان در تراز جمهوری اسلامی ایران تاکید و عنوان کردند: طبق آموزه های اسلامی و تکالیف سند تحول بنیادین باید دانش آموزان را در ساحت های مختلف دینی ، اخلاقی، عبادی ، جسمی و علمی تربیت کنیم.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.