سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

بیان پیام‌های بهداشتی از طریق رسانه‌ها تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تبلیغات گسترده در سطح جامعه و هشدارهای بهداشتی از طریق تریبون‌ها، رسانه‌ها، صدا و سیما در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان .، آیت‎الله عباسعلی سلیمانی در جمع اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و همچنین خانواده شهید حسینعلی کیانی، یاد و خاطره همه شهدای اسلام را گرامی داشت داشت و از خانواده شهید کیانی شهید مدافع حرم تجلیل کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دیابت از بیماری‌هایی است که قبل از اینکه مزمن شود قابل پیشگیری و کنترل است.
امام جمعه زاهدان ساماندهی فرهنگ عمومی را یکی از ارکان مهم در راستای ارتقای سلامت نام برد و گفت: با تبلیغات گسترده در سطح جامعه و هشدارهای بهداشتی از طریق تریبون‌ها، رسانه‌ها، صدا وسیما و مردم مباحث سلامت ملکه ذهن مردم خواهد شد.
وی از آمادگی روحانیت در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ سلامت خبر داد و افزود: در تریبون‌های مساجد و نماز جمعه زمانی که مباحث سلامت و توصیه‎ها و هشدارهای بهداشتی از طریق متخصصین علم پزشکی به درون جامعه انتقال پیدا کند قطعا شنیدن این پیام‌ها در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.