سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تاكيد فرماندار تفت بر توسعه طرح هوشمند سازی مدارس

در نشست تكريم و معارفه رئيس آموزش و پرورش تفت، فرماندار تفت بر توسعه طرح هوشمند سازی مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زارع رشكوييه در اين نشست كه با حضور مديركل آموزش و پرورش استان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد با اشاره به اهميت علم و دانش در دين مبين اسلام گفت: با نگاه به آيات و روايت، به روشنی بر اهميت علم و دانش در اعتلای فكری و روحی انسان پی می بريم و بی ترديد آموزش و پرورش در اين رابطه نقش مهم و غيرقابل انكاری را بر عهده دارد.

فرماندار تفت با تجليل از خدمات و تلاشهای معلمين خدوم شهرستان، با تبريک پيشاپيش هفته معلم، ياد و خاطره شهيد والامقام آيت الله مطهری(ره) را گرامی داشت.

زارع در بخش ديگری از سخنانش به برنامه های دولت برای ارتقای سطح رفاهی معلمين  و دست اندركاران عرصه آموزش و پرورش اشاره و بر ضرورت توجه ويژه بر رفع دغدغه های معيشتی اين قشر خدوم و كم توقع تاكيد كرد.

وی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی مدارس برای ارتقای سطح آموزش در مدارس، ازبرنامه های دولت تدبير و اميد برای توسعه اين طرح در جامعه تجليل كرد.

فرماندار تفت بر اهميت بهره گيری از نظرات كارشناسان و خبرگان حوزه آموزش و پرورش در برنامه های اين اداره در سطح شهرستان تاكيد كرد و گفت: بايد همه تلاش خود را برای ارتقای سطح كيفی علمی و تربيتی در مدارس شهرستان به كار گيريم كه تحقق اين مهم، نيازمند همدلی و همزبانی همگان است.

فرماندار تفت در پايان با قدردانی از خدمات و تلاشهای رضا فلاح نژاد رئيس سابق آموزش و پرورش تفت، برای مهديان به عنوان رئيس جديد اين نهاد در انجام وظايف خويش آرزوی توفيق كردو با اهداء لوح سپاس و هدايايی از خدمات و تلاشهای رئيس سابق آموزش و پرورش تفت تجليل شد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.