سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم افزایش همکاری داخلی دانشگاه های کشور/ شریف پیش قدم شد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از لزوم توجه به همکاری‌های داخلی دانشگاه های برتر و پیش‌قدم شدن این دانشگاه در همکاری‌ها خبر داد.

محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درست است که در ایران به همکاری‌های بین المللی بیش از همکاری‌های داخلی توجه می شود و در فرهنگ ما این گونه جا افتاده است ولی در تلاشیم تا حدودی این مشکل را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه همکاری‌هایی با دانشگاه‌های داخلی شروع شده، در این باره با ذکر مثالی ادامه داد: به تازگی تفاهم نامه‌ای بین پنج دانشگاه تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران امضا شده که نشان از توجه به همکاری‌های داخلی دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های پزشکی با غیرپزشکی است.

وی توسعه این حرکت را برای حفظ همکاری‌های داخلی مهم دانست و افزود:‌ دانشگاه صنعتی شریف در گذشته هم همکاری‌هایی را در حوزه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع کرده بود، چون دانشگاه شریف یکی از دانشگاه های فنی و مهندسی است که با فعالیت در حوزه مهندسی پزشکی می تواند در بحث تکنولوژی مورد نیاز دانشگاه‌های پزشکی، موثر عمل کند.

فتوحی فیروزآباد تاکید کرد: ضروری به نظر می رسد، برقراری ارتباط با دانشگاه‌های داخلی علاوه بر دانشگاه‌های خارجی تقویت شود و باید در این راستا همکاری‌ها و اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به موفقیت های دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: این دانشکده یکی از دانشکده های موفق دانشگاه صنعتی شریف است که توانسته گام‌های موثری در گسترش همکاری های داخلی بین دانشگاهها بردارد. 


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.