سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه آموزش دانشگاه‌ها در گرو خلق منابع جدید

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه زیرساخت دانشگاه‌ها باید ارتقا پیدا کند از خلق منابع جدید به منظور کمکی به توسعه آموزش دانشگاه‌ها خبر داد.

محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از اقداماتی که در بحث مدیریت منابع انسانی در حوزه آموزشی به طور جدی پیگیری و دنبال می کنیم، استفاده بهینه از منابع غیردولتی است. 

وی در همین باره اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی تهران، جذب هیات علمی پرتوان است، همچنین باید مطمئن شویم که از همه توان و پتانسیل اعضای هئیت علمی هم استفاده بهینه می شود. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: در بحث خلق منابع، جذب دانشجو (چه دانشجویان خارجی و چه دانشجویانی که با برگزاری دوره‌های آزاد جذب می شوند) یکی از روش هایی است که برای خلق منابع جدید در حوزه آموزشی استفاده می کنیم تا اتکای ما به منابع عمومی کمتر شود و بتوانیم در توسعه آموزش از آن حوزه بهره کافی بریم.

جلیلی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با رفع بعضی موانع، امکان نوسازی و ارتقای زیرساخت‌های دانشگاه فراهم شود. به هر حال بسیاری از زیرساخت‌های تجهیزاتی و تکنولوژی دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌هایی با قدمت زیاد؛ مثل دانشگاه علوم پزشکی تهران، نیازمند بازسازی و به‌روزرسانی هستند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.