سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ورود معاون رئیس جمهور كشور اروگوئه به اصفهان

معاون رئیس جمهور كشور اروگوئه با هدف گسترش همكاری ها و توسعه بیش از پیش مناسبات وارد اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون رئیس جمهور كشور اروگوئه در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال رسول زرگرپور استاندار اصفهان قرار گرفت.

پرائول سندیك اظهار داشت:توافق هسته ای و اجرایی شدن برجام، دروازه های جهان را به روی ایران گشود و زمان آن فرا رسیده تا كشورهای جهان روابط خود با جمهوری اسلامی را گسترش دهند.

وی گفت:اروگوئه در زمانی كه ایران با تحریم های بین المللی مواجه شد، روابط خود با جمهوری اسلامی ایران داشت و بخش عمده ای از نفت ایران را خریداری می كرد.

معاون رئیس جمهور كشور جمهوری شرقی اروگوئه با اشاره به قدمت آثار تاریخی و هنری اصفهان تصریح كرد: زمانیكه هنرمندان در اصفهان در حال خلق آین آثار بی بدیل بوده اند، هنوز قاره آمریكا كه كشور ما نیز در آن قرار دارد، كشف نشده بود.

استاندار اصفهان نیز با اشاره به کاهش 10 درصدی حجم مبادلات ایران و ارگوئه گفت:دو کشور می توانند حجم مبادلات 200 میلیون دلاری کنونی را بیش از پیش افزایش دهند.

رسول زرگرپور افزود:گردشگری یكی از محورهای توسعه استان اصفهان قرار دارد و اروگوئه و اصفهان می توانند در زمینه گردشگری نیز با یكدیگر همكاری و سرمایه گذاری كنند. 

معاون رئیس جمهور كشور جمهوری شرقی اروگوئه در این سفر ساعتی پیش از آثار تاریخی اصفهان دیدن کرد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.