سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان،

اختصاص تابلوی شهروندی به موضوع "زیبایی شهر

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اختصاص 300 تابلوی شهروندی به موضوع "زیبایی شهر" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسن مردانی با بیان اینکه زیبایی شهر، نقش بسزایی در افزایش نشاط اجتماعی و توسعه گردشگری خواهد دارد گفت: براین اساس این دوره از تبلیغات شهری با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان به موضوع "زیبایی شهر" پرداخته است تا گامی در فرهنگ سازی حفظ و افزایش زیبایی شهر برداشته شود.

محمد حسن مردانی افزود: تخریب تابلوها و دیوارها با ترقه، نصب بی رویه آگهی ها ، دیوار نویسی های متفرقه، وجود اشیای زاید درنمای بیرونی ساختمان و... از مواردی است که درحال حاضر موجب خدشه دار شدن زیبایی شهر شده که دراین دوره از تبلیغات شهری به آن پرداخته شده است .

وی همچنین از انتشار سومین قسمت از سریال تلویزیونی"چارلی چاپلین در ایران" به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در این قسمت از سریال، چارلی سری به موزه عصارخانه شاهی زده و با ماجراهای جذابی مواجه شده است، که علاقه مندان برای دیدن این سریال می توانند به آدرس http://www.aparat.com/v/3CKgu مراجعه کنند.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند علاوه بر مراجعه به سایتshahrvandi.net مراجعه ویا با شماره 34467360 تماس بگیرند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.