سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

رقابت دو و میدانی کاران قم

رضایی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رقابت دو و میدانی کاران قم از امروز در مسابقات جوانان کشور برگزار میشود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های دو و میدانی جوانان کشور از امروز در پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود و دو و میدانی کاران قمی به دنبال کسب رکوردهای مناسب و به دست آوردن مدال از این مسابقات هستند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: محمدرضا فریدی مطرح‌ترین نماینده استان قم در این مسابقات است که به دلیل در اختیار داشتن شانس حضور در مسابقات آسیایی ویتنام، مسابقه وی با سایر مدعیان در ۲۰۰ متر از اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و امیدواریم وی بتواند رکورد خوبی در این ماده کسب کند.

وی افزود: امیر فرشادی دیگر نماینده استان قم است و محسن سالاری در پرش با نیزه و علی کشاورز در ۱۰۰ متر با مانع دیگر نمایندگان قم هستند.

رضایی عنوان کرد: حضور این نفرات در مسابقات جوانان کشور، پیش درآمدی بر حضور تیم دو و میدانی بزرگسالان قم در مسابقات آغاز فصل کشور است که به زودی در شیراز برگزار می‌شود و محسن ربانی ستاره بی‌رقیب پرش با نیزه ایران در این مسابقات بار دیگر برای تیم قم مسابقه خواهد داد.

در پایان خاطر نشان کرد: رضا ملک‌پور نیز از دیگر چهره‌های آماده این روزهای دو و میدانی قم است که با بداقبالی نتوانست شرایط سنی حضور در مسابقات جوانان را در اختیار داشته باشد و در مسابقات آغاز فصل کشور روی پیست خواهد رفت.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.