سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

44 درصد ازجويندگان كار در خراسان رضوی مهارت ندارند

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي گفت: 44 درصد جويندگان كار استان فاقد مهارت، 42 درصد نيمه ماهر و تنها 14 درصد كارگر ماهر هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محمود احمدي گفت: 20 هزار و 377 فرصت شغلي در استان شناسايي شده بود اما به علت فقدان مهارت هاي لازم و مرتبط در جويندگان كار، نتوانستيم بيش از 18 هزار نفر آنان را در اين فرصت هاي شغلي به كارگماريم.

وی افزود: پارسال مجموعا 44 هزار و پنج نفر در مراكز كاريابي استان نام نويسي كرده بودند كه بيش از 18 هزار نفر آنان به كار گمارده شدند.
احمدي بيان كرد: از اين تعداد 41 درصد شامل 12 هزار و 890 نفر مرد و 45 درصد شامل پنج هزار و 742 نفر زن بودند كه با اقدامات صورت گرفته به سر كار رفتند.
وي تاكيد كرد: افزايش مهارتهاي فني و حرفه اي از مهمترين مسائلي است كه مي تواند در مديريت و كاهش بيكاري در بين جويندگان كار موثر باشد.
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي با اشاره به سطح سواد در بين جويندگان كار استان در سال گذشته نيز افزود: 36 درصد جويندگان كار استان در سال 94 تحصيلات دانشگاهي شامل فوق ديپلم، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا داشته اند.

انتهای پیام //


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.