سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاور: رکورد ایران را برای المپیک جابجا کردم

ملی پوش قایقرانی گفت: برای دومین بار رکورد ایران را جابجا کردم و توانستم برای کشورم سهمیه کسب کنم.

مهسا جاور در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای دومین بار رکوردها را جابجا کردم و بهترین رکورد را در تاریخ ایران در رشته رویینگ تک نفره زدم.
 
وی افزود: سطح رقابت ها خیلی بالا بود ولی ما هم برای این مسابقات با تمام آمادگی و در سطح بالا  شرکت کردیم و به شخصه موفق به کسب سهمیه رویینگ برای ایران شدم که کار سختی بود.
 
جاور در ادامه بیان کرد: خوشحالم توانستم اولین سهمیه قایقرانی ایران را در المپیک کسب کنم. هر ورزشکاری برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ تلاش زیادی می‌کند و راه سختی را پشت سر می‌گذارد. من هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای رسیدن به هدفم که حضور در المپیک 2016 بود، سختی زیادی را تحمل کردم و در این سال‌ها به خصوص بعد از باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون اردوهای مداوم و پشت سر همی را برگزار کردم و در تمامی آنها با جدیت کامل شرکت کردم تا بتوانم به آنچه که می‌خواهم برسم.  
 
جاور خاطر نشان کرد: من تلاش می‌کنم که در المپیک هم نتیجه‌ خوبی را به دست بیاورم، این که شما فقط یک سهمیه بگیرید کافی نیست و باید در ر‌قا‌بت‌ها شایستگی خود را اثبات کنید. من از همین امروز برای گرفتن بهترین نتیجه‌ در المپیک تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
افرین.موفق باشی