سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش سواد آبی به ۳۰ هزار دانش‌آموز سمنانی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان از گسترش سواد آبی در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد و گفت: ۳۰ هزار دانش‌آموز سمنانی آموزش‌های سواد آبی را فرا گرفته و با مفاهیم حفاظت از منابع آب آشنا شدند.

عسکری ۳ با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ منابع آبی و مدیریت مصرف امری بسیار مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌هایی که در راستای گسترش دانایی آب می‌تواند گامی مهم برای تربیت نسلی آگاه، مسئولیت‌پذیر و مطالبه‌گر برای آب و محیط زیست باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان، با بیان اینکه استان سمنان تا کنون از استان‌های پیشرو و موفق در زمینه اجرای طرح‌های سواد آبی بوده است، تصریح کرد: امسال آموزش‌های سواد آبی در قالب طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب(داناب) و طرح سواد آبی با محوریت کتاب « انسان و محیط زیست» اجرا شد و خوشبختانه موفق بود و نتایج مطلوبی نیز داشت.

عسکری خاطرنشان کرد: در مجموع در سامانه داناب و سواد آبی بالغ بر ۷۰۰ اثر و در قالب‌های مختلف مانند ویدئو، نقاشی و کاردستی دریافت شد.

وی از ارزیابی و بررسی آثار دریافتی خبر داد و گفت: ۱۵ اثر دانش‌آموزی و همچنین ۷ رابط فعال طرح نیز از میان دبیران توانمند استان انتخاب شدند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان افزود: آموزش‌های سواد آبی همه ساله با انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش استان اجرایی می شود و امسال نیز قریب ۳۰ هزار دانش‌آموز متوسطه اول در قالب طرح داناب و پنج هزار دانش‌آموز در پایه یازدهم با محوریت «کتاب انسان و محیط زیست» تحت آموزش‌های سواد آبی قرار گرفتند. 

برچسب ها: توقیف ، خلافی ، میلیونی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.