سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

در مرمت برج آزادی دقت را فدای سرعت نمی کنیم

احمد حکیمی پور گفت: در ترمیم و بازسازی برج آزادی هیچگاه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی پور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نظارت دقیق، منظم و مستمری برای اجرای کار انجام می‌گیرد و امیدواریم تا تیرماه ترمیم و بازسازی و مرمت برج آزادی به پایان برسد.

وی اظهار داشت: در نخستین دوره شورای شهر از برج بازدید کردم که از سقف آن آب چکه می کرد و اکنون عضو شورای شهر چهارم هستم و هنوز این مشکل برطرف نشده است.   

حکیمی پور افزود: تاکنون با هماهنگی وزارت ارشاد و بنیاد رودکی و مدیریت وقت برج آزادی، شهرداری هزینه های بالایی برای مرمت برج آزادی کرده است و از اوایل سال 94 که بازدید از این برج داشتم مقرر شده بود تا کار به جدیت پیش رود و مجموعه فرهنگی برج آزادی آماده بهره برداری شود ولی همچنان این اتفاق نیفتاده است .

وی گفت: در این مدت هر اقدامی که از سوی همکاران بنیاد رودکی مدنظر بوده شهرداری تهران انجام داده است، ولی طبق زمان بندی باید کار مرمت و احیا برج تا قبل از دهه فجر به اتمام می رسید که البته به علت وضعیت آب و هوا این اقدام میسر نشد و امیدواریم هر چه زودتر این کار به پایان برسد.

حکیمی پور افزود : متأسفانه در سال ‌های گذشته به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها از سوی برخی از دستگاه‌ها شاهد برخی از مشکلات برج آزادی بوده‌ایم به همین علت شورای شهر بنا دارد با بازسازی و ترمیم بخشی از برج آزادی مشکلات را مرتفع سازد.

رئیس کمیته گردشگری ، میراث فرهنگی و بافت فرسوده شورای شهر تهران تصریح کرد : مدیریت شهری بنا دارد این بار به صورت جدی‌تر و با دقت و نظارت مدیران مجموعه میراث، بازسازی و ترمیم بخشی از برج آزادی کار را دنبال کند و به همین علت جلسات میان وزارت ارشاد، میراث فرهنگی، شهرداری تهران و بنیاد رودکی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.