سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ثبت هفت هزار و 810 طلاق در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته هفت هزار و 810 فقره طلاق در سطح استان آذربایجان‌شرقی به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفری‌آذر آمار طلاق طی سال گذشته را هفت هزار و 810 طلاق مورد در استان اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد آمار ذکر شده 6 هزار و 668 فقره طلاق در مناطق شهری به ثبت رسیده و یک هزار و 142 فقره طلاق نیز مربوط به مناطق روستایی  است.

وی افزود: در طی همین مدت، آمار طلاق ثبت شده در تبریز چهار هزار و 91 فقره بوده است و بعد از شهرستان تبریز بیشترین تعداد آمار طلاق مربوط به شهرستان‌های مراغه، مرند و اهر است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال گذشته 594 فقره طلاق در شهرستان مراغه، 493 فقره طلاق در شهرستان مرند و 356 فقره طلاق در شهرستان اهر به ثبت رسیده است.

جعفری‌آذر در خصوص کمترین آمار طلاق ثبت شده در شهرستان‌های استان  آذربایجان‌شرقی افزود: در بین شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی، شهرستان هریس با ثبت هشت فقره طلاق، شهرستان خداآفرین و عجب‌شیر هر کدام با ثبت پنج فقره طلاق و شهرستان جلفا و ورزقان هر کدام با ثبت دو فقره طلاق کمترین آمار طلاق را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی در خصوص آمار طلاق ثبت شده در سال 93 نیز افزود: در سال 93 تعداد هشت هزار و 145 فقره طلاق در سطح استان به ثبت رسیده بود که این آمار در سال 94 روند نزولی داشته است.

جعفری‌آذر با مقایسه آمار طلاق ثبت شده طی 10 سال اخیر اظهار داشت: بیشترین آمار طلاق ثبت شده در این بازه زمانی در سال 93 و 94 به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقام مقایسه با 10 سال پیش یعنی آمار سال 84 باید گفت: آمار طلاق نسب به سال 84 بیش از دو برابر افزایش یافته چرا که در سال 84 آمار طلاق ثبت شده سه هزار و 454 فقره بود که در سال 94 به هفت هزار و 810 فقره رسیده است.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.