سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

ابراز علاقه هیات چینی برای گسترش همکاری های تجاری

هیات تجاری بازرگانی کشور چین در بازدید از مجتمع پتروشیمی شازند برگسترش همکاری های بازرگانی و صنعتی تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی گفت: بازدید یك هیات تجاری چینی از شركت پتروشیمی امام خمینی(ره) شازند به مذاكره رسمی و ایجاد همكاری انجامید.
اصغری افزود: كیفیت، تنوع و قیمت تمام شده محصولات پتروشیمی شازند، اعضای این تیم تجاری را با مسئولان این مجتمع بر سر میز مذاكره نشاند و مقدمات همكاری پتروشیمی با هیات تجاری چینی فراهم شد.
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی گفت: ظرفیت های صنعتی بالقوه ای در استان مركزی وجود دارد كه در صورت ایجاد ارتباط تجاری و بازرگانی با كشورهای بزرگ جهان می تواند مقدمات توسعه این صنایع را فراهم كند.
اصغری بیان كرد: نوسان تولید، افزایش نرخ دستمزدها، نبود نقدینگی، ضعف سیستم بانكی در ارایه تسهیلات و بسترهای نوین صادراتی با تكیه بر صنایع تبدیلی مهمترین مشكلات پیش روی صادرات استان مركزی است كه رسیدگی به همه این موارد در دستور كار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی قرار گرفته است.
شركت پتروشیمی شازند در سال 1363 به تصویب رسید و پس از طی مراحل طراحی، مهندسی و نصب، مرحله اول آن در سال 1372در مدار تولید قرار گرفت.
ظرفیت كامل تولید این مجتمع پس از اجرای طرح توسعه، یك میلیون و 469 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی در سال است.
انتهای پیام /ف

برچسب ها: اراک ، بازرگانی ، چینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.