سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

استقبال مهابادی ها از چادرهاي سلامت

مردم مهاباد از چادرهاي سلامت در اين شهر بخوبی استقبال کرده اند.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رييس شبكه بهداشت و درمان مهاباد گفت: به مناسبت هفته سلامت دو چادر در دو منطقه پر جمعیت اين شهر در میادین ملاجامي و ملاخليل برپا شده كه تاکنون با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

مرزنگ با بیان اینکه شهروندان با مراجعه به اين چادرها خدمات رايگان پزشكي را دريافت می كنند افزود:در اين چادرها،خدماتی از قبیل اندازه گیری فشار خون، قند خون و شاخص BMI (تناسب قد و وزن)و آموزش هاي پزشكي ديگر ،رايگان به مراجعه کنندگان ارائه مي شود.

وي اضافه كرد: چنانچه تشخیص داده شودکه فردی پس از معاينه در چادرهاي سلامت به خدمات پزشكي تخصصي تر نيازمند است،به مراكز درماني و بيمارستان ارجاع داده خواهدشدتا خدمات پزشكي رايگان را دريافت كند.

رييس شبكه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد:با توجه به شعار امسال هفته سلامت كه غلبه بر ديابت نامگذاري شده است،محوريت برنامه هاي هفته سلامت در سال جاري بر پيشگيري و شناسايي افراد ديابتي استوار است.

مرزنگ همچنین به برنامه های هفته سلامت اشاره کرد و گفت:تاپایان هفته سلامت،چند برنامه ديگر ازجمله بهره برداري ازطرحهای عمراني ازقبیل نوسازي خانه هاي بهداشت روستائي ومركز بهورزي،افزايش پنج تخت در بخش ICU بيمارستان امامخمینی مهاباد و كلنگ زني مركز ثبت و تشخيص بيماران سرطاني نيز اجرا خواهدشد.

تهيه و پخش بروشور و بنر با شعار هفته سلامت،جشنواره آشپزي سالم با محوريت غذاي سالم و عاري از قند،برگزاري مراسم ویژه هفته سلامت در مدارس،ديدار با مسئولان و خانواده هاي ايثارگر شبكه بهداشت و درمان و پياده روي خانوادگي از ديگر برنامه هاي اين هفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.