سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار است هیأت حزب اسلامی برای نهایی سازی مذاکرات صلح وارد کابل شود

یک منبع از حزب اسلامی افغانستان که نمی خواهد نام اش در خبر گرفته شود، به کلید می گوید: “ریاست این هیات سه نفری را غیرت بهیر مسوول کمیسیون سیاسی این حزب بر عهده دارد و قاضی محمد حکیم و علی انصاری نیز در ترکیب این هیات شامل اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،قرار است امروز یک هیات با صلاحیت حزب اسلامی به هدف نهایی سازی مذاکرات صلح با دولت افغانستان، وارد کابل شود.

  یک منبع از حزب اسلامی افغانستان که نمی خواهد نام اش در خبر گرفته شود، به کلید می گوید: "ریاست این هیات سه نفری را غیرت بهیر مسوول کمیسیون سیاسی این حزب بر عهده دارد و قاضی محمد حکیم و علی انصاری نیز در ترکیب این هیات شامل اند.

منبع، می افزاید: این هیات براساس دعوت محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور وارد کابل می شود و به علاوه دیدار با رییس جمهور همرای عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت نیز در مورد نهایی سازی مذاکرات صلح صحبت خواهند کرد.

این در حالیست که یک هیات دیگر این حزب به ریاست امین کریم از حدود یک ماه به اینسو در کابل مصروف مذاکرات صلح با نمایندگان شورای عالی صلح اند.

از سوی هم اطلاعات که در اختیار کلید قرار گرفته نشان میدهد که حکومت افغانستان یکی از خواست های اساسی این حزب که رهایی زندانیان اش می باشد را  پذیرفته است.

بر بنیاد این اطلاعات، حزب اسلامی افغانستان از مسوولان دفاتر ولایتی اش در کشور خواسته که فهرست افراد را که به اتهام عضویت در این حزب زندانی اند، تهیه و به آنان ارسال کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.