سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرینی: همه دوست دارند در لیست نهایی لوزانو باشند

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان دوست دارند در لیست نهایی تیم ملی باشند و این موضوع انگیزه و رقابتی مثبت پدید آورده است.

حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از سپری شدن چهار هفته از تمرینات تیم ملی والیبال ایران، درباره وضعیت این تمرینات گفت: رفته رفته به مسابقات مهم انتخابی المپیک نزدیک می‌شویم. فشار و جدیت تمرینات روز به روز و هفته به هفته بیشتر می‌شود و بازیکنان برای نبرد مهم چند سال اخیر والیبال ایران خود را آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: هنوز لیست نهایی لوزانو اعلام نشده است و این موضوع انگیزه بازیکنان در تمرینات را بیشتر می‌کند. بدون شک همه دوست دارند نفرات اعزامی به ژاپن باشند و این رقابت فشرده تمرینات را هم فشرده می‌کند.

زرینی خاطرنشان کرد: بسیار علاقه مند هستم که بتوانم در لیست نهایی حضور داشته باشم. هدف من و تک تک بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تنها و تنها موفقیت والیبال ایران در انتخابی المپیک و درخشش در ریو است. شک نکنید هر بازیکنی هم که در لیست نهایی لوزانو نباشد برای موفقیت تیم ملی دعا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم ایران تیم ملی کشورشان را حمایت کنند و از آن‌ها می‌خواهم دعای خیرشان بدرقه ملی‌پوشان باشد تا بتوانیم با اتکا  بر تلاش خودمان و حمایت دعای مردم افتخاری دیگر برای والیبال رقم بزنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.