سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

بسته ‌شدن پرونده مسکن مهر۱۴ شهرستان آذربایجان غربی تا پایان امسال

ساخت تمام مسکن های مهر ۱۴ شهرستان استان آذربایجان غربی تا آخر امسال به پایان می رسد و به صاحبانشان تحویل داده می شود.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : با بهره برداری از پنج هزار واحد مسکن مهر دیگر تا اواخر شهریور ماه امسال ، پرونده مسکن مهر ۱۴ شهرستان استان مختومه می شود.

نصر به تشکیل شورای مسکن در استان اشاره و اظهار امیدواری کرد پرونده مسکن مهر دیگر شهرهای باقی مانده استان نیز با تسریع روند اجرایی ، اوایل سال آینده در حوزه راه و شهرسازی بسته شود.

وی ، ساماندهی و شكیل کردن مبلمان جاده ای ، تكمیل طرح های بالای ۸۰ درصد، پیشرفت اجرایی راهسازی و راهداری ، حذف و اصلاح ۶۷ نقطه حادثه خیز ، رعایت نظم اداری و مالی ، آراستگی محیط اداری و تكریم ارباب رجوع را از مهم ترین برنامه های اجرایی اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سالجاری عنوان کرد.

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین افزایش ایمنی جاده ها را از مهمترین برنامه های اداره كل راه و شهرسازی استان عنوان كرد و گفت : بسیج امكانات و هماهنگی با پلیس راه برای حذف و اصلاح ۶۷ نقطه پرحادثه در جاده های استان از شاخص ترین این برنامه هاست.

نصر با تاكید بر آسفالت و بهسازی را/ههای روستایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد : این طرح ها كه با استفاده از ا/مكانات و ماشین آلات سنگین راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا می شود ، تحول چشم گیری در ارتقای شاخص بهره مندی مناطق روستایی از راه استاندارد ایجاد می كند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.