سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرام مکری «هجوم» را بدون بازیگر زن کلید می‌زند

جدیدترین اثر سینمایی کارگردان «ماهی و گربه» طبق برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده پیش می‌رود.

شهرام مکری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت جدیدترین فیلم سینمایی خود با نام «هجوم» گفت: تمرین‌های خود را مدتی است که از 7 فروردین شروع کردیم و دوربین وارد تمرین‌ها شدند و هم اکنون پروسه جزئیاتمیزانسن‌هایمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم از 10 اردیبهشت بتوانیم وارد کارهای فیلم‌برداری نهایی شویم تا به امروز همه چیز طبق برنامه ریزی‌های انجام شده صورت گرفته است.
 
وی افزود: نکته ویژه راجع به این کار این است که دنبال تجربه کردن فضای جدیدتری نسبت به فیلم «ماهی و گربه» هستم. البته فکر می‌کنم تماشاگرانی که فیلم قبلی مرا دیدند به چیزهای آشنایی در قیاس با «هجوم» برسند. نکته مهم‌تر اینجا است که هم در  داستان گویی و هم در مدل نشان دادن برخورد با ژانر سینمایی پلیسی و معمایی سعی کردم تجربه‌های جدیدتری را بدست بیاورم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
 
این کارگردان در مورد انتخاب بازیگران «هجوم» عنوان کرد: بابک کریمی، لوون هفتوان، پدرام شریفی، عبد عادست، مهدی اعتماد سعید و محمد ساربان از بچه‌های تئاتر و کاراکترهای اصلی فیلم هستند.
 
مکری با بیان این مطلب که فیلم «هجوم» کاراکتر زن ندارد، خاطر نشان کرد: در این فیلم به اقتضای فیلمنامه از بازیگر زن استفاده نکردیم البته شاید تا حدودی خطرناک هم باشد.

داستان این فیلم که موضوعی پلیسی جنایی دارد، در یک ورزشگاه بسکتبال می‌گذرد. قتلی در این ورزشگاه اتفاق می‎افتد و چند مامور پلیس درگیر پرونده این قتل می‌شوند و برای یافتن سرنخ‌هایی به محل وقوع قتل می‎آیند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.