سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس دانش آموزان

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان مجروح حادثه دیده که در بیمارستان بستری هستند امروز یا فردا مرخص می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آخرین اطلاعات از واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در مشهد چگونه است؟»، اظهار داشت: متأسفانه در جریان واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرکردی 2 دانش‌آموز جان خود را از دست دادند.
 
وی افزود: 33 دانش‌آموز در این حادثه مشکل خاصی نداشتند و به تدریج از طریق هواپیما به استان اصفهان منتقل و از آنجا به شهرکرد منتقل می‌شوند.
 
فاضل با اشاره به اینکه حدود 6 دانش‌آموز در این حادثه دارای جراحات بیشتری بودند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که به مراتب جراحات بیشتری داشتند در بیمارستان بستری هستند و امروز یا فردا از بیمارستان ترخیص خواهند شد.
 
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه 2 دانش‌آموز جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: با تلاش مسئولان آموزش و پرورش خراسان، معاونت پرورشی و عوامل محلی از خانواده داغدار این 2 دانش‌آموز دلجویی و مقدمات انتقال آنها برای مراسم تشیع در شهرکرد را فراهم می‌کنند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این اردو دارای مجوز از آموزش و پرورش بود؟»، گفت: بله، این اردو کاملاً قانونی و با هماهنگی آموزش و پرورش شهرکرد بود و اتوبوس هم در مسیر قانونی خود در حال تردد بود.
 
فاضل در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «به چه دلیل این اردو با اتوبوس انجام شده و از طریق قطار انجام نشده است؟»، عنوان کرد: اتوبوس هم وسیله نقلیه است که تعداد زیادی از مردم از آن استفاده می‌کنند و متأسفانه حادثه باعث این اتفاق ناگوار شده است.
 
مدیر دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس حضور دارم تا کار انتقال دیگر دانش‌آموزان به شهرکرد را انجام دهم، گفت: وزیر آموزش و پرورش ضمن هم‌دردی با خانواده داغدار عزیزان از دست رفته با دیگر دانش‌آموزان تلفنی صحبت کرد و پیگیر آخرین وضعیت این دانش‌آموزان است.

انتهایی پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.