سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارآفرینان رقابت های قهرمانی تکواندوی آسیای به ایران بازگشتند

تيم ملي تكواندوی مردان و زنان اعزامي به بيست و دومين دوره مسابقات قهرمانی آسيا بامداد امروز سوم ارديبهشت‌ به ايران بازگشتند.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،: تیم ملی تکواندوی مردان و زنان کشورمان پس از حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه (سوم ارديبهشت‌ماه) از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) از فيليپين به ايران بازگشتند.

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در شهر "مانیلا" فيليپين با حضور 239 تكواندوكار از 36 كشور  برگزار شد که  تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان  با كسب 3 مدال طلا و 2 نقره بر سكوي قهرماني آسيا ايستاد و تيم ملی زنان كشورمان نیز در این پیکارها 3 مدال برنز را بدست آورد.

لازم به ذکر است:  در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا، تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان با كسب 5 مدال رنگارنگ، براي چهارمين بار قهرمان آسيا شدند. همچنین تيم ملي كره‌جنوبي با 3 مدال طلا، يك برنز و 45 امتياز دوم شد، تيم ازبكستان با يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز (28 امتياز) و چين با يك مدال طلا و 3 برنز (28 امتياز) سوم و چهارم شدند.

تيم ملي مردان كشورمان كه با تركيب آرمين هادي پور، ميرهاشم حسيني، ابوالفضل يعقوبي، عليرضا علياري، سعيد رجبي و پوريان عرفانيان به مصاف رقبايش رفت توسط هادي‌پور، حسيني و رجبي طلايي شد و يعقوبي و علياري نيز به مدال نقره دست يافتند.

اما در گروه زنان تركيب ايران متشكل از ناهيد كياني، مهسا جدي، حنانه همتي، هانيه اخلاقي، شكرانه ايزدي و مليكا ميرحسيني بود كه در نهايت هوگوپوشان كشورمان موفق به كسب 3 مدال برنز (كياني، جدي و ميرحسيني) شدند.

هدايت تيم ملي تكواندوي مردان سيدنعمت خليفه (سرمربي) و پيام خانلرخاني (مربي) بود و مهرو كمراني (سرمربي)، فاطمه صفرپور (مربي)، مهناز حسين زاده (كمك مربي) هدايت تيم ملي زنان را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.